وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

وزیر مهاجرت کانادا و پناهجویان دگرباش ایرانی

به دنبال پیگیری هایی که با نمایندگان پارلمان و وزیر مهاجرت داشتم بالاخره امروز وزیر مهاجرت آقای جیسون کنی نامه ای به نماینده ی دفتر کمیسریای عالی پناهدنگان در کانادا فرستاد و از او خواست تا پروسه ی پناهجویان دگرباش ایرانی را تسریع بخشند.

همچنین با دفتر کمیسریای عالی پناهندگان سازمان ملل در آنکارا در ارتباط مستقیم هستیم و در چند هفته ی آینده مسافرتی دیگر به ترکیه دارم تا در ارتباط با مسائل پناهجویان ایرانی با UNHCR و سفارت کانادا در ترکیه مذاکره کنیم.

در تلاش هستم که ملاقاتی با سفارت استرالیا در ترکیه داشته باشم چون احتمال می رود برخی از پرونده هایی که قبلن به سفارت کانادا ارجاع شده است برای تسریع در پروسه ی اسکان مجدد به سفارت استرالیا منتقل گردد.

از تمام پناهجویانی که پرونده ی آنها به سفارت کانادا ارجاع شده است و هنوز جوابی از طرف سفارت دریافت نکرده اند و یا هنوز بدون کشور هستند خواهش می کنم در صورتی که هنوز با ما تماس نگرفته اند به آدرس info@irqr.net تماس بگیرند تا در مورد پرونده شان به آنها اطلاعاتی داده شود.

افرادی هم که به تازگی به عنوان پناهنده شناخته می شوند ممکن است با یک دوره ی طولانی مراحل اسکان مواجه شوند که در صورت تمایل می توانیم اطلاعاتی در ارتباط با پرونده شان در اختیار آنها قرار دهیم.

قبل از ترکیه مسافرتی نیز به آلمان دارم و در فرانکفورت با چند سازمان در ارتباط با وضعیت پناهجویان دگرباش ایرانی جلسه دارم. امیدوارم که بتوانم دوستان ساکن فرانکفورت را ببینم و از نزدیک با هم صحبت کنیم. احتمالا 15 مارچ در فرانکفورت خواهم بود.

به امید موفقیت و پیروزی برای همه

پیوست یک: نامه ی  وزیر مهاجرت کانادا به کمیسریای عالی پناهندگان سازمان ملل

پیوست دو: پاسخ نامه ی سازمان از طرف وزارت امور خارجه ی کانادا

6 دیدگاه»

  ::ESHAAREH:: wrote @

واو.اینجا دیگه باید گفت:خسته نباشید.آرزوی تندرستی و موفقیت برای شما دارم که اینطور خستگی ناپذیر به کارها رسیدگی میکنید.

  nemat wrote @

جمع كن ارشام خودت هم ميدوني چه كار داري ميكني نادان
لعنت به تو و اون سازمان مسخره ات احمق جان خوب مي داني كه انها هيچكدام گي نيستند و فقط براي كرفتن پناهندگي دورغ گفتند تو مي دوني كه با اين كارت چه ظلمي به كساني كه واقعن احتياج به كمك دارن مكني راحت ترين روش گرفتن پناهندگي از تركيه تماس با ارشام هست كاري نكن كه گي هاي ايراني در همه جا چوپان دروغ گو بشن بي عرضه

  arshamparsi2001 wrote @

نعمت جان
این مطلب رو در ایمیلم گرفتم. این جواب را هم برات فرستادم.

man ba alireza dar ertebate mostaghim hastam va shoma lazem nist be man begid ke chekar bayad bekonam. man kare khodam ro anjam midam va hich kas ro ham az ghalam nemindazam, behtare ke zabaneton ro khob va moadab konid va ba ham hamkari konim ta be digaran komak konim na inke tavagho dashte bashid hameye karha ro man anjam bedam.

  bayut wrote @

سلام
خسته نباشین
به ما هم سر بزنین .

  omid wrote @

آ رشام من ناراحت شدم از توهيني كه نعمت كرد ولی من نه با توهين ولي با احترام بايد بگم كه خيلي ها از اين حقه استفاده مي كنند و خود را همجنسگرا معرفي مي كنند و پناهنده مي شوند و من كسي را مي شناسم كه الان 2 ساله از ايران به همراه دختري رفته به تركيه و از يو ان هم جواب مثبت گرفته و با دروغ گفته كه مي خواسته با دوست دخترش در ايران ازدواج كنه و لي برادر هاي اون مي خواستند آنها را بكشند و ناچار به فرار شدند و اين در حاليه كه همش ساختگي و با حمايت 2 طرف ئخانواده هاشون بوده و در اينجا من و بسياري ديگر بايد در حسرت پناهندگي و آزادیبسازيم و بسوزيم. تا كي حقه بازان با پول بايد جاي افراد لايق را بگيرند؟

  حسن wrote @

به هر حال تاریخ و زمان مسائل را روشن خواهذ کرد و کارکنان unکه میبایستی در کارشان خبره باشند


بیان دیدگاه